Avatar billede mejborn Nybegynder
18. august 2010 - 14:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

video på 125 MB

Er der et program, hvorfra man kan sende en video over 125 MB via mail?
Avatar billede darrich Novice
18. august 2010 - 14:45 #1
De fleste virksomheder/udbyder anvender en grænse på omkring 10 Mbyte. Intern mail i en virkosmhed kan typisk være større.

Det nemmeste er at uploaded videoen på f.eks. utube eller privat hjemmeside, og så sende et link til filen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 14:55 #2
https://www.yousendit.com/

Der er flere af den slags firmaer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 14:57 #3
Og så er der dropbox, som jeg selv bruger. Ikke mail, men let at installere og bruge.
Avatar billede den33 Nybegynder
18. august 2010 - 14:58 #4
du kan som alternativ Downloade http://www.any-video-converter.com/products/for_video/
any video converter (gratis) og converter den til f.eks wmv der ikke fylder noget som helst.
Jeg har personlig converter en flere hundrer mb film til omkring 18 mb.
Avatar billede mejborn Nybegynder
18. august 2010 - 16:20 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 16:29 #6
Hvem takker du? Hvilken løsning brugte du?
Avatar billede mejborn Nybegynder
18. august 2010 - 16:39 #7
Godt spørgsmål.
Jeg har prøvet Any video som foreslået af denn33 og dets er ud til at videoen er kommet ned på 13MB. Den er sendt og jeg afventer svar fra modtager.
Senere vil jeg prøve din
Mejborn
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 17:47 #8
OK, så kan du bede den33 om at lægge et svar og acceptere hans svar ;o)
Avatar billede mejborn Nybegynder
18. august 2010 - 20:53 #9
Tak denn33.
Jeg har prøvet det og har sendt en video, men den kom retur fordi den var for stor selv om den var reduceret til 13,8 mb.
Så jeg prøver noget andet, men ellers tak
Avatar billede den33 Nybegynder
18. august 2010 - 20:59 #10
hvis det er lige meget med kvaliteten så set bitrate til 192.
Det bliver stadig ok kvali.
Avatar billede mejborn Nybegynder
19. august 2010 - 09:48 #11
Perfekt denn33. Sat ned til bitrate 192.
Modtageren har meldt tilbage at videoen er klar og tydelig.
SÅ TAK
Avatar billede den33 Nybegynder
28. august 2010 - 06:03 #12
skal vi ikke få lukket denne her?
Avatar billede den33 Nybegynder
28. august 2010 - 12:42 #13
ikke for at være et brokke hoved.
Men næste gang så check lige om dem du give point, også er dem der giver der svaret du kan bruge.
Avatar billede mejborn Nybegynder
28. august 2010 - 13:04 #14
Helt ærlig den33. Jeg er total ked af det, og det skyldes nok at jeg ikke har ret meget forstand på dette system.
Men nu har jeg fået en over næsen, så jeg vil prøve at sætte mig mere ind i systemet.
I øvrigt var dit råd det bedste så du må gerne få de point som jeg står med, men det kan ikke lade sig gøre.
UNDSKYLD og lad os så afslutte for denne gang.
Avatar billede den33 Nybegynder
28. august 2010 - 14:02 #15
nevermind,,,men så luk lige de andre spørgsmål du har liggende og er åbne.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mejborn