Avatar billede mikkelrud Nybegynder
17. august 2010 - 20:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget fil - virus?

Hej

Lige pludselig er min computer begyndt at vise besked om forskellige filer der er beskadiget fx "C:dokome~1/application"

Internet Explorer melder om at et program har ændret standardsøgemaskinen hver gang jeg opstarter explorer.

Samtidigt kan jeg ikke logge på min hotmail, bank, citrix løsning mv. (viser "siden kan ikke vises").

Har prøvet at køre antivirus scan men scanneren melder om at "dokuments and Settings/"mit navn"/application" ikke kan scannes.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede richardjensen Seniormester
17. august 2010 - 20:18 #1
Meldingen kunne godt tyde på virus  - forhåbentlig ikke noget værre ! Hvilket antivirusprg. bruger du , - og er du opdateret med seneste virus-data ?
Avatar billede djqck Nybegynder
17. august 2010 - 20:19 #2
prøv opdatere internet explore : http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx

og hvis det ikke virker så brug en anden browser FX. Firefox, Opera, Safari

Mit valg er FIREFOX xD
17. august 2010 - 20:29 #3
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Gennemfør denne pakke ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede mikkelrud Nybegynder
17. august 2010 - 20:31 #4
Hej jeg bruger Avast antivirus.

Har også firefoz men min computer vil ikke åbne programmet efter ovennævnte hændte.

Jeg bruger windows xp
17. august 2010 - 20:42 #5
... evt. hent nævnte programmer via en anden PC; gem på passende andet medie (USBpen ell. lign); og DERFRA installer på den 'syge' PC. Og SÅ gennemfør det du kan fra #3 proceduren...
Avatar billede mikkelrud Nybegynder
23. august 2010 - 21:35 #6
Hej

Har kørt en malwarebytes fuldstændig scan og der er en fil den ikke kan scanne. Spørger om filen er stavet korrekt.

Samtidigt har den ikke gemt log.

HJT loggen ser således ud.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:34:50, on 23-08-2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Microsoft Small Business\Business Contact Manager\BcmSqlStartupSvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
c:\Programmer\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Apoint2K\ApMsgFwd.exe
C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Citrix\ICA Client\concentr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Citrix\ICA Client\wfcrun32.exe
C:\Programmer\Lenovo\Camera Center\bin\LenovoCameraCenter.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Mikkel Hansen\Skrivebord\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPMailChecker] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [CameraApplicationLauncher] C:\Programmer\Lenovo\Camera Center\bin\CameraApplicationLaunchpadLauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ConnectionCenter] "C:\Programmer\Citrix\ICA Client\concentr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send til Bluetooth - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.lsb.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {9DF01F00-08E7-4DBE-9070-94841463B3FE} (Util Class) - https://danid.dk/csp/authenticode/csp.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/flashplayer/current/swflash.cab
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Protection Service - Unknown owner - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: TVT Windows Update Monitor (TVT_UpdateMonitor) - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe

--
End of file - 13614 bytes
23. august 2010 - 21:48 #7
...og der er en fil den ikke kan scanne. Spørger om filen er stavet korrekt.... - ikke helt forstået ?
MalwareBytes - Fanen [Log] - ligger der 'noget' der ?

---

Desuden skal du Afinstall den gamle
* Avast4
Install
Avast5 ->
Avast antivirus/antispyware: http://www.avast.com/free-antivirus-download (Husk at vælge FREE)

---

Du bør/skal Afinstal din gamle AcrobatReader 8.X
Install
AcrobatReader 9.X ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAklik GoolToolbar!!!)

---

Til XP styresystem:
Sæt Windows cd'en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.
Gå i Start > Kør > Skriv: sfc    /scannow - bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Genstart...
Avatar billede mikkelrud Nybegynder
29. august 2010 - 21:42 #8
Når Malwarebytes er ved at have kørt står der ordret:

"Windows kan ikke finde 'C:\Documents and Settings\Mikkel Hansen\Application Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\Logs\mbam-log-2010-08-29 (21-21-19).txt'

Kontroller at du skrev navnet korrekt og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil skal du klikke på mappen Start og derefter klikke på mappen Søg."

Jeg har installeret Avast 5

Kan ikke afinstallere Adobe 8.1.3 via "Tilføj eller fjern programmer", da computeren melder om:

"Intern fejl 2330, 1392, C:\Documents and Settings\Mikkel Hansen\Application Data\Adobe\Acrobat\8.0\Opdateringsprogram"

og derefter:

"Der opstod en alvorlig fejl under installationen"

Jeg har ingen XP cd til min computer, da det ikke fulgte med til min lenovo thinkpad.
Avatar billede mikkelrud Nybegynder
29. august 2010 - 21:43 #9
Der findes ingen mappe kaldet "Application Data" på min computer
29. august 2010 - 21:51 #10
... du skal aktivere visning af "Ssystem"/"Skjulte" mapper/filer ...

---

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html kan du bruge istedet til at pænt afinstalere ...

---

Kør - evt. efter ovenstående procedure - MalwareByes igen. HUSK Opdatér MalwareBytes først med - tja - fanen [Opdatér] ...

---
Avatar billede mikkelrud Nybegynder
29. august 2010 - 22:19 #11
Computeren melder stadig om samme "systemfejl" når jeg bruger uninstalleren til at prøve at fjerne adobe reader 8.1.3

Malwarebytes er opdateret...
29. august 2010 - 22:27 #12
[Start] [Kør] - her skriver du

CMD  -> Enter

I boxen skriver du

CHKDSK C:  /F  /X  /R   > Enter

Så vil den gerne have at du genstarter normalt.
Ved næste opstart vil den checke HD'en for 'fejl' ... Lad den køre !!!
Avatar billede mikkelrud Nybegynder
17. september 2010 - 16:57 #13
Hej ingen af delene virker.

Har besluttet at formatere harddisken, hvilket har løst problemet.

Tak for hjælpen.

Jeg giver point selvom selve problemet ikke er løst.
17. september 2010 - 17:50 #14
Ping...
(Dette er så et [svar]...)