Avatar billede KENMA Nybegynder
17. august 2010 - 08:39 Der er 10 kommentarer

Kan ikke finde de drivere jeg skal bruge

Hej

Jeg har fået fat i en Eizo ColorEdge CG21 skærm, men kan ikke få den installeret så jeg kan få det optimale ud af den (har ikke installations cd'en). Kører på windows vista og den registrere den bare som en standard plug in skærm...?

Derudover har jeg et harmon kardon soundsticks højtaler system som jeg heller ikke kan få til at virke på mit vista?

Mvh
KENMA
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. august 2010 - 09:32 #1
Der findes jo diverse driver programmer som selv cheker for outdated drivers og manglende drivere, har du prøvet det?
Avatar billede KENMA Nybegynder
17. august 2010 - 09:37 #2
Nej, har du nogle du kan anbefale?
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. august 2010 - 10:07 #3
http://www.driver-soft.com/

dette program skulle være okay, nu ved jeg ikke om du har tænkt dig at købe et program til det, men hvis du har så lad være med at starte med at købe et, da nogle programmer tillader at du installere det og så laver den en scanning, så kan du jo se om den finder de drivere du står og mangler, ellers er der jo ingen grund til at købe et program hvis det ikke finder de drivere du står og mangler:) håber du forstår hvad jeg mener:) ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2010 - 11:07 #4
Har du været på denne side?
http://www.eizo.com/global/downloads/icc/index.php Den er under graphic monitors men der er kun drivere til ældre styresystemer men hvis du kærer Vista eller Win7 kan du prøve at køre i kompatibel tilstand
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2010 - 11:10 #5
Avatar billede KENMA Nybegynder
17. august 2010 - 11:44 #6
Hej Alle

Undskyld alle sammen, jeg køre med Vista..

poko1 hvad mener du med kompatibel tilstand?
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. august 2010 - 11:56 #7
kompatibel tilstand er hvis du højre klikker på .exe filen og så vælger egenskaber og så kompatibel i fanebaldet så kan du vælge win XP :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2010 - 12:39 #8
Tja nu var der så en der mente at skulle være min stedfortræder og fortalte hvad du skulle gøre men ud over dt er det også en god ide at når du starter EXE.filen at højreklikke og vælge kør som administrator
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. august 2010 - 13:02 #9
poko1 hva snakker du om, svarede bare på spørgsmålet det er det vel ikke noget galt i, det er jo stadig dig der får point hvis det er den rigtige løsning du har givet ham, da han's overordnet spørgsmål ikke har noget som helst med kompatibel tilstand at gøre, så tag det roligt, vi er her for at hjælpe hinanden og det er vel underordnet hvem der svarer på hvad.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. august 2010 - 14:53 #10
poko1 hvad mener du med kompatibel tilstand? #7