Avatar billede KJOConsult Nybegynder
13. august 2010 - 09:08 Der er 1 kommentar

Ændringer til lille møntauktion i Access

Jeg har et lille møntauktionsprogram i Access og skal have lavet nogle udvidelser. min tidligere programmør er her ikke mere og jeg søger derfor en der kan overtage denne opgave.

I denne omgang er det nogle få udvidelser der måske ikke tager så lang tid, men det kan vi tage når jeg hører fra vedkommende.

Vh

Kim
KJO Consult
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 09:23 #1
Hej, du er velkommen til at kontakte mig på spg.eksperten@gmail.com