Avatar billede olaflacour Nybegynder
12. august 2010 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidepanel der er forsvundet...

Jeg har for et par uger siden mistet sidepanelet. (Vista Home Premium.) Jeg har læst de fleste svar på dette som jeg ikke er ene om, men den er væk, og der skal ikke blot klikkes på den.

Prg. er sat til at starte sammen med windows - i højre side. Der er ikke et ikon i højre nederste side mere. Jeg har forsøgt at hente et nyt prg. på windows, men efter installation skete der ikke mere.

Er der forsvundet en fil i mappen for programmet ? Der er flg.:

2 mapper ved navn da-DK & Gadgets
sbdrop.dll
settings.ini
sidebar.exe
wlsrvc.dll

Nogen gode forslag ?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 17:05 #1
prøv i filer og sideopsætning , men ellers vil jeg mene at

den er blivet lukket ved en fejl , prøv systemdannelsen så vil

jeg mene at den vil komme igen .

    MVH JHFC
Avatar billede olaflacour Nybegynder
12. august 2010 - 20:31 #2
Tak JHFC, men jeg aner ikke hvor langt jeg skal tilbage, og hvad jeg ellers splitter ad ved at bruge systemgendanelse. Så hellere leve uden - hvilket irriterer mig.

Den er ikke lukket ved en fejl, og da jeg ikke kan starte den igen, ja så er der jo en anden fejl. Jeg har lige sammenlignet filindhold med en Windows 7, og de ligner hinanden, så der mangler nok ikke en fil.
Avatar billede olaflacour Nybegynder
03. september 2010 - 10:52 #3
Løsning er fundet andet sted på nettet. Se under Windows Vista hvor jeg har lagt løsningen.
Avatar billede olaflacour Nybegynder
10. oktober 2010 - 11:51 #4
Problem er løst