Avatar billede torotune Nybegynder
12. august 2010 - 08:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET og MSSQL samtidigt

Hej,

Er der nogen der ved hvordan jeg kan indstille, så jeg både
kan være connected til Min databasefil gennem SQL Server Management Studio Express eller Database Explorer i VS samtidigt med at jeg tester databasen i min webapplication på localhost.

Som det er nu, er jeg nødt til at disconnecte fra SQL Serveren  for at teste i browseren, eller omvendt, stoppe localhost-instansen for at connecte i Management Studio eller VS.

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. august 2010 - 20:05 #1
Hvis din database er oprettet i master og ikke bare er en user instance med attached mdf, saa boer det virke med flere apps paa samme tid.
Avatar billede torotune Nybegynder
12. september 2010 - 12:44 #2
Okay, jeg må lige prøve at tjekke det. Det har aldrig været et problem på andre maskiner, så der må være noget med mine indstillinger der. Lægger du et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. september 2010 - 14:53 #3
ok