Avatar billede Blackface Nybegynder
11. august 2010 - 13:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Privatlærer søges til .Net c#

Hej jeg er webintegrator elev og søger mig en lærer som kan undervise mig i webudvikling, fra bunden af helst en lærer med top niveau indenfor fagene. Generelt har jeg nogle skole opgaver som vi kan kode. Men i første omgang skal jeg blive dygtig til webproduktion på højt niveau. Indenfor:

.Net/ C#/Database

Html/Css

Helst fast og rimelig lav pris der jeg er på Su.

Jeg er fra København ,det kan foregå hos dig eller på biblioteket.
Jeg har programmer som Visual Studio web developer som er mere end rigeligt til web formål.

Skriv venligst en PM til mig med din priser på dag basis.

Mvh
Blackface
Avatar billede Syska Mester
11. august 2010 - 18:12 #1
Ikke for at skyde det helt ned, men du får ingen på Toppen som underviser til små penge :-)

To ting der er stik modsatte.

Men hvis det omhandler skole opgaver, er det så ikke meningen at jeres lære kan/skal hjælpe jer eller er der nogen jeg har misforstået ?

Hvis du vil mere end webintegrator, så er der jo Datamatiker som lægger mere vægt på programmering og godt "design", altså kode mæssigt.

mvh
Avatar billede mjdigital Nybegynder
20. september 2010 - 19:41 #2
Blackface hvis du har nogle spørgsmål mht. til Asp.net/C#/MSSQL/HTML/CSS etc. vil jeg da gerne prøve om jeg kan svare på det :)

Du er velkommen til at tilføje mig til msn morten@bormeth.dk
Avatar billede Blackface Nybegynder
13. marts 2011 - 19:17 #3
Lukket