Avatar billede bonne11 Nybegynder
10. august 2010 - 15:18 Der er 5 kommentarer

Asus bærbar slukker ikke helt efter Windows 7 installeret

Hej Eksperter B)

Nu har jeg gendannet mit system for anden gang, men min asus computer vil ikke slukke helt, efter jeg har installeret Windows 7 Ultimate. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Håber i kan hjælpe:)?
10. august 2010 - 15:41 #1
Velkommen til E ...

Altså du vælger pænt [Luk Computer] og så 'lukker' den ? Eller hvad sker der så (ikke) ?
Avatar billede bonne11 Nybegynder
10. august 2010 - 15:49 #2
Jeg siger "Shut Down" og det gør den så... Men jeg kan høre blæseen stadig er igang, og at der er en lampe på computeren der er tændt. Til sidst bliver jeg nød til at holde "tænd" knappen i bund, og så vente til den slukker. Dog skal det lige siges at min computer tænder, fx hvis jeg sætter mit laderstik i og der er støm til laderen, så tænder den automatisk.
17. august 2010 - 22:23 #3
(Lige ved at 'overse' denne...)

Er din WIN7 helt opdateret + korrekte driversoftware ?
Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. september 2010 - 00:56 #4
Ved ikke? Men en af mine venner har den også uden problemer:(
Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. september 2010 - 03:10 #5
Jeg havde Windows Vista, og fik derefter en version at Windows 7, men den vil bare ikke lukke helt.