Avatar billede serverservice Praktikant
09. august 2010 - 14:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup program - backup af outlook 2007 samt data på pc med windows 7 ?

Hej jeg har indtil nu anvendt acronis home backup til backup på pc - men der er eet problem når den har forsøgt at tage backup af outlook. Nogle gange medfører det fejlen "outlook vinduet kan ikke åbnes" - og jeg kan godt rette fejlen men er træt af at få den samme fejl periodisk.

Så enten skal jeg have rettet acronis - og har forsøgt med en update m.m . Er der et bedre alternativ ?

Jeg vil kunne tage backup af.

Outlook mapper (pst)
adresse kartoteker
andet relevant , noter kalender m.m- ok ?

Jeg gider ikke sætte det op manuelt så jeg har brug for et godt program til pc ? Det skal helst kunne lave backup til netværk (server) . alternativt kunn jeg godt tage en backup af hele brugerprofilen , men hvad så med adresse kartoteket o.l ?
Avatar billede serverservice Praktikant
09. august 2010 - 14:55 #1
De har desuden en ældre version af veritas backup exec (9.0) - men ved ikke om den har mulighed for klient backup - hvis det kunne være en løsning ?
Avatar billede serverservice Praktikant
02. september 2010 - 05:15 #2
lukker