Avatar billede Lysmale Nybegynder
09. august 2010 - 10:17 Der er 9 kommentarer

Ur

Mit ur er begyndt at gå i stå nogle timer hver nat - når jeg tænder computeren, er det 2-3 timer bagefter. Jeg kører så Atomic Clock Sync v2.5, og så passer det. Men det er da irriterende...
Windows XP - Kaspersky Antivirus.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 10:19 #1
Sikkert et nyt bios batteri
Avatar billede Lysmale Nybegynder
09. august 2010 - 10:25 #2
Var ikke klar over, at der sidder et batteri inde i computeren...
Så skal man vel hen i computerbutikken og købe et nyt - eller?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 10:36 #3
Hvis det er en stationær pc sidder der et blank batteri på størrelsemed en enkrone kan fås hos føtex pris ca. 15kr.hvis det er en bærbar er det lidt mere kompliceret da skal du nok kigge i en manual kan sikkert downloades hos fab.
Avatar billede Lysmale Nybegynder
11. august 2010 - 15:06 #5
Mange tak begge to. Jeg går strax i Battery Store.
Hvis jeg skal uddele point (jeg er ny her) må det blive 50/50.
11. august 2010 - 15:36 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)

PS: Normalt er det ikke dig der skal lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. august 2010 - 16:17 #7
karise_larry  har sikkert brug for dem han lægger sågar svar på alt sel vis han spørger hvilket system.så giv du bare ham dem
Avatar billede Lysmale Nybegynder
11. august 2010 - 16:58 #8
Forstår ikke pointsystemet. Men jeg skal nok holde mig til kommentarer. Igen tak for hjælpen.
11. august 2010 - 17:15 #9