Avatar billede coldbeer Nybegynder
06. august 2010 - 13:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP. min PC kan ikke skilles ad

Jeg er den lykkelige ejer af en Medion Akoya PC, der er 2 år gammel. Den kan ikke længere skrive eller læse CD'er, men er OK til DVD.
Jeg vil gerne skifte drevet, men jeg kan kun åbne kabinettet i den ene side. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg kan komme til at sifte drevet???
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2010 - 13:18 #1
Sidder drevet ikke i en ramme der helt kan tages ud med alle drev monteret i, skubbet i fra fronten af?
Avatar billede coldbeer Nybegynder
06. august 2010 - 14:36 #2
Det virker som om side,top og bund er i et dtykke.
Jeg har aldrig haft problemer med andre PC'er.
Avatar billede coldbeer Nybegynder
06. august 2010 - 14:50 #3
Problemet er, at drevet er skruet i på begge sider af rammen, og når jeg ikke kan få den højre side af, kan jeg jo ikke få skruerne ud. Normalt fastgør jeg kun drevene i venstre side.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2010 - 19:05 #4
Sidder rammen så ikke inde i kabinet med en snaplås for at løsne den?
Avatar billede coldbeer Nybegynder
06. august 2010 - 23:43 #5
Det er en mulighed, jeg kan have overset. Jeg skal undersøge det på søndag. Før kan jeg desværre ikke.
Avatar billede coldbeer Nybegynder
22. august 2010 - 08:54 #6
Jeg er ked af, at jeg har været tavs så længe, men jeg blev pludselig syg. Jeg bliver nødt til at vente et stykke tid endnu.
Håber på forståelse.
mvh
Avatar billede coldbeer Nybegynder
05. september 2010 - 20:54 #7
Jeg er mægtig ked af, at jeg har startet denn tråd, for jeg ligger stadig på hospitalet, så jeg kan ikke prøve om Jeres gode forslag virker. Jeg ta'r  tråden op igen, når jeg bliver udskrevet.
Hilsen Coldbeer
Avatar billede coldbeer Nybegynder
21. september 2010 - 12:28 #8
Tak for de gode råd og forslag. Fronten var låst med snaplås, så 220661 havde ret og får pointene. Tak endnu en gang.
Avatar billede coldbeer Nybegynder
05. oktober 2010 - 11:19 #9
Jeg var sikker på, at tråden var lukket, men så fik jeg en remember. Hvordan lukker jeg den???
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2010 - 18:28 #10
Jeg må have overset det indslag (#8) du sendte den 21 september, og har kun lige set din mail lige nu. Ellers hvde jeg lagt svar som du kunne acceptere. Godt du fink løst problemet.