Avatar billede CodingJoe Nybegynder
05. august 2010 - 11:13 Der er 1 løsning

Problemer ved at tilgå en wcf service fra en klient i DMZ

Vi har et miljø der ligger i DMZ, hvorfra vi forsøger at konsumere en WCF service.

Vi får følgende fejl besked:

System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg) ved System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type) ved MyServiceClient.MyService.GetPerson(String personId) ved MyServiceClient.MyServiceClient.GetPerson(String personId)...

WCF servicen virker fint, når vi tilgår den fra vores udviklingsmiljø. Vi har en formodning om det er noget sikkerhed (authentication), der ikke kommer med over fra DMZ miljøet. WCF servicen er sat korrekt op, og den svarer jo fint vores UDV miljø. Er der nogen her der kan afklare, hvad vi mangler.

Mange tak :)
Avatar billede CodingJoe Nybegynder
06. januar 2011 - 23:32 #1
Lukket.