Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. august 2010 - 08:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Delte kalender opdateres ikke

Vi har et problem i vores reception, som daglig vedligeholder en briefing (hvem er på kontoret, hvem er ikke osv.)

Derfor har receptionen via Outlook adgang til vi andres kalendere. Problemet er at de delte kalenderen ikke altid bliver opdateret. Jeg skriver altid, for lige pludselig kan de godt være opdateret, men det kan ofte tage ½-1 hel dag, før det sker.

Det dur selvfølgelig ikke, opdateringen burde komme med det samme. Det mærkelige er at på den anden maskine, som står i receptionen, har vi ikke problemet. Jeg kan bare ikke se nogen forskel på indstillingerne, så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få tvunget opdateringerne igennem.

Håber der er nogle som kan hjælpe?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. august 2010 - 08:16 #1
Glemte lige at skrive den er i Outlook 2007 op imod en Exchange 2007.

Hvis Outlook 2010 kan løse problemet, har jeg adgang til at det, men jeg vil ikke installere det, bare for at se om det virker. Det skal være en begrundet ordentligt.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
22. august 2010 - 13:40 #2
Anyone?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
03. september 2010 - 17:11 #3
Lukker