Avatar billede sami_tsomidis Nybegynder
02. august 2010 - 14:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg kan downloade ting på min pc

af en eller anden grund kan jeg ikke downloade noget på min pc, med google chrome kan jeg sagtens hente filerne men når jeg så åbner dem på mit skriverbord så kommer der en pop up hvor der står ''Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed,sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet'' Firefox stopper downloadet af en fil med det samme den starter, og internet Explorer skriver at de aktuelle sikkerhedsindstillinger ikke tillader det, er der nogen der har en ide om hvad problemet er/hvad jeg kan gøre ved det?
02. august 2010 - 14:42 #1
Gentager fra http://www.eksperten.dk/spm/915393#reply_7626662

Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2010 - 19:08 #2
Hej sami
I dine to spørgsmål, der skriver du det næste indlæg som "svar" i begge to, og accepterer selv svaret. Heved lukkes trådene, og du kan bruge dine point til at oprette ny tråd i den rette kategori som Karise Larry skriver http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet
Avatar billede sami_tsomidis Nybegynder
02. august 2010 - 19:25 #3
ohh, okay tak
Avatar billede sami_tsomidis Nybegynder
02. august 2010 - 21:07 #4
lukket