Avatar billede millerbean Praktikant
02. august 2010 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Update reference på webserver

Jeg har uploadet et par asp.net sider til webserveren til et eksisterende projekt hvor jeg benytter mig af Solid Framework.

Jeg har lagt dll filen op i bin folderen på webserveren, som jeg går ud fra at den henter alle referencer fra.

Det virker når jeg tester localhost, men når der testes på webserveren giver den følgende fejl:

Unable to load DLL 'Framework': The specified module could not be found. (Exception from HRESULT: 0x8007007E)

Det tyder på at der mangler at blive sat en reference et sted. Er der ellers nogle steder på webserveren, hvor en evt. reference skal sættes eller er jeg nødt til at uploade hele projektet igen, hvilket jeg helst vil undgå.
Avatar billede millerbean Praktikant
02. august 2010 - 12:25 #1
Kunne se jeg manglede en refresh.dll fil under bin folderen.

Nu er fejlen:
Access to the path 'SolidDocuments\SolidFramework\Bin\7_0_638_0\W32' is denied
Avatar billede lasserasch Juniormester
02. august 2010 - 19:02 #2
Det kunne tyde på at den eksekverende bruger ikke har adgang til den nævnte folder.

For at teste om det er tilfældet ville jeg give "Everyone" full access til 'SolidDocuments\SolidFremework\Bin' mappen.

Hvis det løser problemet skal du selvfølgelig have fjernet everyone igen og kun give adgang til den brugerkonti som eksekverer din web applikation.
Avatar billede millerbean Praktikant
02. august 2010 - 19:32 #3
Kan du uddybe hvordan og hvor man sætter dette?
Avatar billede millerbean Praktikant
02. august 2010 - 19:55 #4
Hvis det kan hjælpe er det Surftowns webserver jeg uploader siderne til.
Avatar billede millerbean Praktikant
05. august 2010 - 14:25 #5
.
Avatar billede Syska Mester
05. august 2010 - 14:48 #6
løsningen blev ?
Avatar billede millerbean Praktikant
05. august 2010 - 14:56 #7
Jeg droppede at bruge solid frameworket som generede et billede ud fra pdf'en.

I stedet for et billedelink har jeg en streng pr. billede der hedder planche 1, 2, 3 osv., som linker til plancherne på serveren.
Avatar billede Syska Mester
05. august 2010 - 15:03 #8
Nu jeg tænker lidt mere over det, kan det faktisk ske at nogen af dem skal refereres i Web.Config for at den kan finde dem, men er ik' sikker.

Kan jo også ske at det er et Surftown problem, jeg har ikke lige prøvet det Framework, men vil da klart huske på det når jeg skal til at lege med PDF'er :-)

mvh