Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juli 2001 - 16:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hakkeri efter format

Hej jeg har lige formateret min PC og instaleret win98SE........
Jeg har alle de nyeste drivers til min mus, lydkort, netkort, grafik driver....
Jeg har også lavet windows update og jeg har lavet en defrag......
Ja jeg har prøvet at downloade den fulde patch for at se om det hjalp ( gjorde det ikke ) og jeg har også prøvet at geninstalere det uden held.....

Men når jeg vil spille Tribes2 så hakker (lagger) det som en sindsyg lige fra introfilmen!
Det har ikke noget at gøre med min forbindelse da jeg har STOFA og jeg har kørt Tribes2 uden problemer før jeg formaterede.....
Jeg har også prøvet at spille singleplayer da jeg ville sikre mig at det ikke havde noget at gøre med min forbindelse, men uden held......
Det hakker bare som et ondt ord!
Ligesom du har 4999 lag i CS bare i menuen eller faktisk hele tiden......

Ellers kører mit windows ret godt, så jeg fatter ikke lige hvorfor det hakker som det gør.....

Jeg har prøvet at installere grafik kort og drivers forfra men uden held :(

Hjælp mig pls!

Tak på forhånd

Avatar billede smms Nybegynder
23. juli 2001 - 16:41 #1
Har du nyeste DirectX
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juli 2001 - 17:05 #2
Som sagt har jeg installeret alle nye grafik drivers til mit kort.......
Avatar billede guiron Nybegynder
23. juli 2001 - 17:08 #3
Det er ikke det samme som DirectX!

Er du sikker på at du kører det i samme opløsning som du gjorde før??

/Kristian
Avatar billede smms Nybegynder
23. juli 2001 - 17:18 #4
Har du kørt de drivere der evt er med dit BundKort fx AGP og IDE drivere
Avatar billede pennywise Nybegynder
23. juli 2001 - 17:55 #5
har du prøvet en af de gamle drivere til dit grafikkort?

nu ved jeg ikke hvilket bundkort du har men du kunne prøv at finde de nyeste drivere til dit bundkort!
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juli 2001 - 18:56 #6
ok tak Pennywise men!
jeg har en Pentium3 866mhz

Jeg har downloadet nogle drivers men de er PDF filer..

Ved ikke lige hvad jeg gør med dem.....

Nogle der kan hjælpe mig med det?

Ja DirectX8.0 er installeret for dem der vil vide det.....

Tak til dem som har svaret......
Avatar billede smms Nybegynder
23. juli 2001 - 19:01 #7
PDF filer er en slags dokumenter hent en viewer her
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
Avatar billede smms Nybegynder
23. juli 2001 - 19:01 #8
hvilket bundkort er det
hvilket grafikkort er det
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juli 2001 - 21:17 #9
Tak for hjælpen ALLEsammen men det hjalp da jeg downloadede AGP :)

Især tak til dig smms

Jeg er meget glad nu :)
Avatar billede smms Nybegynder
23. juli 2001 - 21:20 #10
så får du dat lige et svar og et \"det var så lidt sku det være en anden gang\" :-)