Avatar billede renedk Nybegynder
30. juli 2010 - 23:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

virtuel serverløsning

Hej

Er der nogen som kender nogle gode, og billige virtuelle serverløsninger til hosting af ca. 10 små hjemmesider?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2010 - 23:51 #1
Hvad er der af krav og hvad er budget?
Avatar billede renedk Nybegynder
30. juli 2010 - 23:57 #2
Nu kender jeg ikke så meget til det endnu, men det er ikke så traffikerede hjemmesider. Så det kræver vel ikke det helt vilde? Og så skal det jo være billigt og godt :)
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
31. juli 2010 - 08:37 #3
vil gerne følge med men har kan fx anbefale web 10
munk
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
31. juli 2010 - 09:03 #4
Skal det være en virtuel serverløsning? Umiddelbart lyder dit behov som om du kan "nøjes" med et webhotel.
Avatar billede bmpi Nybegynder
01. august 2010 - 14:40 #5
Jeg er på ingen måder upartisk, men jeg vil alligevel anbefale http://www.vpshosting-danmark.dk, som ikke laver andet end at hoste virtuelle servere.

Du skal selvfølgelig selv have viden om drift af en server, hvis du skal køre en VPS med hjemmesider i drift. Du kan selvfølgelig også få hjælp til det, men så er vi vist forbi det "billige", som du er ude efter.
Avatar billede renedk Nybegynder
02. august 2010 - 09:49 #6
#5 syntes dit foreslag er det bedste, og vil prøve at arbejde lidt videre med det. tak :)
Avatar billede renedk Nybegynder
09. august 2010 - 20:42 #7
#5 du må gerne smide et svar :)
Avatar billede bmpi Nybegynder
10. august 2010 - 07:55 #8
jamen, her er et svar så ;-)

Håber du finder noget du kan bruge.
Avatar billede renedk Nybegynder
10. august 2010 - 15:48 #9
Det tror jeg helt bestemt jeg har 3 webhoteller nu, og det jo lidt vandvittigt når man kan samle det hele på "sin egen" server. til samme eller mindre pris.