Avatar billede tommer Nybegynder
28. juli 2010 - 00:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ajax men asp.net

Jeg vil gerne igang med ajax og er helt grøn med det..
Hvor skal man starte?
Kan nogen anbefale gode bøger?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juli 2010 - 01:43 #1
Der er masser af materaile på internettet.

Google:
  asp.net ajax

Hvs du foretrækker bøger så gå ind på Amazon og søg på det samme. Der er adskillige bøger.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. august 2010 - 15:22 #2
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2010 - 22:53 #3
lukker her da der ikke findes svar. tak
Avatar billede arne_v Ekspert
28. august 2010 - 23:35 #4
Vil du sige at du ikke kunne finde noget med Google??
Avatar billede tommer Nybegynder
29. august 2010 - 12:54 #5
Jo da, naturligvis ;-)
Men man skriver vel ikke her for at få et link til google....
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2010 - 15:02 #6
Havde det været et bedre svar hvis nogen havde googlet og kopieret 3 tilfældigt udvalgte af de fundne links ind?
Avatar billede tommer Nybegynder
29. august 2010 - 15:55 #7
Ok, jeg forstår dig godt...
Jeg tænkte nok på om nogen havde nogle gode "personlige" erfaringer om emnet...

Men pyt, jeg vil meget gerne uddele points til nogen her hvis det har interesse ??;-)

Grunden var nok også lidt at jeg 24/8 lavede en meget hurtig lukning af samtlige mine tråde her på eksperten. Jeg havde en stor flok indlæg som var gået "døde". Og mange uden svar fra folk. Generelt synes jeg også at det ville være smart hvis folk lavede "svar" når de svarer :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2010 - 21:32 #8
Spørgsmålet som stillet var ret bredt/upræcist/begynderagtigt.

"Jeg har X års erfaring med ASP.NET og Y års erfaing med JavaScript - jeg har fundet bøgerne Super AJAX, Duper AJAX og SUper DUper AJAX på Amazon - hvilken af dem vil i anbefale til mig og hvorfor?"

"Hvilke af ASP.NET AJAX, ASP.NET med Foo AJAX framework og ASP.NET med Bar AJAX framework er bedst til 1) performance 2) udviklings tid 3) maintenance?"

etc. er spørgsmål som ville have lagt op til nogle lidt anderledes svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2010 - 21:33 #9
Det er jo godt at få sine spørgsmål afsluttet, men de skal trods alt afsluttes på en gode måde. Ellers kun eksperten.dk nemt skrive et script der automatisk lukkede alle gamle spørgsmål.