Avatar billede Mik2000 Professor
27. juli 2010 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mobil overvågning

Hej

Findes der et system så man kan sætte kameraer op, og via sin mobil se live video/live billeder fra dem?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. juli 2010 - 23:09 #1
Ja, der findes faktisk IP-kamerarer, hvor du kan - hvis din telefon understøtter det - åbne browseren på din telefon, hvorefter du kan koble dig på kameraet.

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2404463
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2404429
Avatar billede OptagTyven Nybegynder
28. juli 2010 - 08:55 #2
Hej.

www.optagtyven.dk gør også - Android kører umiddelbart og der er også en Iphone Applikation klar.

Så slipper du også for bøvlet med portforward fra din router og dynamisk/statisk IP bøvl.

MVH

Morten.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2010 - 16:17 #3
Har du fundet en løsning? Tror det må være tid til at lukke tråden :D
Avatar billede Mik2000 Professor
02. oktober 2010 - 00:32 #4
Nææh har ikke rigtigt fundet en løsning endnu

Din side med optagtyven ser meget smart ud, men det bliver for dyrt med 4-6 kameraer og en online løsning som denne, også fordi kameraer ligger i den meget dyre ende
Avatar billede Mik2000 Professor
22. oktober 2010 - 23:28 #5
Lukker