Avatar billede iwand Nybegynder
26. juli 2010 - 15:10 Der er 1 kommentar

Combo boks med 3 bokse

Jeg har et problem med min combo bokse, de vil ikke levere den resultat som jeg vil have den til.
jeg har en formular med 3 combo bokse en for leverandør nr, en for dato og en for sags nr, jeg kan få den til at levere data for dato og leverandør nr, men der dukker op 3 sager med 3 forskellige nr, dvs den med sags nr reagerer ikke som den skal, hvad mangler jeg? jeg kan ikke finde ud af hvor der er fejl.
Avatar billede terry Ekspert
26. juli 2010 - 15:48 #1
Can you give some more information?

Combos' record source (SQL)

table design (fields, data type)

code (VBA)