Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 12:29 Der er 1 løsning

2147024809:The parameter is incorrect

Hej
Jeg har hidtil hentet en del lydbøger på bibliotekernes www.netlydbog.dk. Filerne er DRM beskyttet og det har hidtil ikke været noget problem.
Pludselig får jeg nu følgende besked når jeg forsøger at hente materiale:

Client Info Error : Error in prelicgen with no status : -2147024809:The parameter is incorrect

Det betyder at jeg ikke kan få lov til at hente mere materiale, men kan heller ikke finde ud af at løse dette problem.

Er der nogen der har et bud på hvad jeg skal gøre?

Jeg bruger Win 7 Home Premium og har ikke ændret på noget hardware eller lign. som flere guider ellers har foreslået som årsag. Disse lader dog primært at henvende sig til XP brugere og Win7 lader til at være lidt anderledes.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 19:27 #1
Hej

Jeg ønsker at lukke spørgsmålet her.