Avatar billede Janni Praktikant
23. juli 2010 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Batteriet på den bærbare

Hej alle

Er der en, der kan hjælpe med et problem, som er opstået på min bærbare computer:

Batteriindikatoren virker tilsyneladende ikke. Hvis stikket er i, viser indikatoren, at der er der er strøm via strømforsyning, men til gengæld siger den imens "Der blev ikke fundet noget batteri".
Alligevel kan computeren godt være tændt uden stikket, men der er ikke længere en indikator, som viser hvor meget strøm, der er tilbage, ligesom den blot siger "Resterende ukendt".

Jeg er virkelig i vildrede og forstår ikke, om det er fordi batteriet er dødt - men så skulle den vel slet ikke virke uden strømforsyning?? Der er ikke umiddelbart noget mystisk at bemærke under "Strømstyring".

Til orientering har jeg ikke haft taget bateriet ud (da jeg ikke kan finde ud af det:-()

På forhånd tak.

Mvh. Janni
Avatar billede egidiussen Nybegynder
24. juli 2010 - 09:17 #1
Hejsa
Du kunne evt. kontakte producenten og høre om de har en logisk forklaring på problemet - det er jeg sikker på de har.

Skipper
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
26. juli 2010 - 15:30 #2
Du kan prøve at installere drivere fra ny, ellers prøv at slukke computeren, og tag batteriet ud. Det kan for det meste gøres ved at rykke en lille knap til den ene side bag på computeren. batteriet sidder næsten altid aller bagest, Dvs. lige under skærmen,. så start computeren uden batteri i, "Med laderen i stikket" sluk den så igen og start den med batteri nu (:

Hvis det ikke virker? så lyt til hvad #1 - "egidiussen" siger