Avatar billede allan1066 Juniormester
20. juli 2010 - 18:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 - slukker for skærmen

Når jeg skal installere nyr programmer slukker W7 for skærmen i et kort sekund - kan man stoppe dette?
Men endnu værre - nu gør W7 det jævnligt mens man sidder og arbejder med sit arbejde - hvordan afhjælper man dette?
Samtidig er W7 begyndt at ændre mit ur - det er indstillet med rigtig tidszone og til at opdatere via internettet, men alligevel stilles uret pludseligt helt forkert - en opdatering via internettet retter problemet, indtil det blivet rettet til et forkert tidspunkt - hvad pokker sker der?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. juli 2010 - 20:18 #1
Hvorfor skærmen slukker er det svært umidelbart at svare på uden yderlige oplysninger men det med klokken tyder på at bios batteriet er tomt.  har du været i enhedshåndteringen og set omder eventuelt mangler drivere til grafikkortet?
Avatar billede allan1066 Juniormester
21. juli 2010 - 06:49 #2
Computeren er sprit ny - 2 mdr. gl. - der mangler ingen drivere.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2010 - 09:37 #3
2 ting skal du i hvert fald være sikker på
at der ikke er ram fejl på din nye maskine eller det er et varme problem

lav sådan en cd og boot op på den og test dine ram

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

hent SIV freware version og under sensors ligger dine temps

http://www.gtopala.com/siw-download.html

brug den lidt inden du kigger der

så er det i hvert fald udelukket og så er det måske bare en windows rep der skal til

tjek at alle stik sidder ordentlig fast i kabinet

m.v.h
Avatar billede allan1066 Juniormester
18. august 2010 - 11:19 #4
Jeg lukker
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 15:57 #5
ja det var da en mulighed du skulle gøre også her

men hvad var løsningen
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 15:57 #6
Avatar billede allan1066 Juniormester
07. april 2012 - 11:16 #7
det var en defekt PC - møg
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2012 - 12:12 #8
husk slev at lægge et svar og acceptere

du fandt selv løsningen
m.v.h