Avatar billede Jackount Nybegynder
15. juli 2010 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mappe-synkroniserings-program

Hej..

Jeg søger et enkelt lille program som kan sørge for konstant at synkronisere en mappe på mit skrivebord med en mappe på den anden fysiske interne harddisk på min computer ;)

På forhånd tak :)
Avatar billede store-morten Ekspert
15. juli 2010 - 19:34 #1
Kan du ikke oprette en genvej, fra mappen på den anden fysiske interne harddisk, på dit skrivebord?
Avatar billede andera Novice
15. juli 2010 - 19:36 #2
Prøv cobian backup
Avatar billede Jackount Nybegynder
15. juli 2010 - 19:38 #3
#1, Har jeg tidligere haft, Men det var ment som backup - så jeg havde det to steder

#2 Jeg vil lige prøve det..
Avatar billede niller10 Nybegynder
15. juli 2010 - 19:55 #4
Prøv allwayssync den er er gratis og virker kanont.
Bruger den selv og har ikke oplevet problemer med den
http://allwaysync.com/
Avatar billede Jackount Nybegynder
15. juli 2010 - 21:48 #5
Nu har jeg faktisk lige fået cobian til at virke, Og jeg er meget glad for det =) Har ikk lige lyst til at gøre mere ud af det, ellers tak