Avatar billede benneweis Juniormester
15. juli 2010 - 14:52 Der er 2 kommentarer

Ingen aftaler i gruppetidsplan

Hej

Jeg har problemer med at anvende gruppetisplanen i mit outlook 2007.

Jeg har oprettet en gruppetidsplan og valgt alle på kontoret som medlemmer. men jeg kan ikke se noget om andre end mig selv i den.
Alle de andre er bare skraveret grå, og hvis man holder musen over dem står der at der ikke kunne hentes informationer.

Nogen der ved hvad jeg gør forkert eller mangler at gøre?

Jeg bruger Exchange på en SBS 2008 server.

/Benneweis
Avatar billede kedde65 Praktikant
26. august 2010 - 20:45 #1
Det er ikke dig der er problemet - det er de andre på kontoret. De skal have publiseret deres "free/busy" time fra alle deres Outlook klienter. Åbenbart går der noget i fisk der.

Du kan eventuelt prøve med http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/kommandolinjeparametre-til-for-microsoft-office-outlook-2007-HP001218589.aspx hvor du kan "clear free/busy" på nogle af dine kollegaers maskiner og se om det virker. Din outlook henter free/busy fra exchange som dine kollegaer har publiseret.
Avatar billede benneweis Juniormester
09. november 2010 - 10:21 #2
Hej

Når jeg prøver at køre kommandoen clear free/busy får jeg en fejl at kommandolinjeargumentet ikke er gyldigt.

Hvad gør jeg så?