Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 00:32 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke se film

Hej
Jeg har pludselige fået problemer med at se nogen film på nettet.
youtube virker fint, men f.eks. kan jeg ikke se filmen øverst på denne side
http://blog.evernote.com/2010/07/14/the-evernote-trunk/ den viser bare en boks med et lille logo i øverste venstre hjørne.
Nogen bud?
jeg har prøvet at installere flash og shokwawe player på ny, men det hjalp okke.
Håber nogen kan hjælpe.
15. juli 2010 - 06:32 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede frem-ad Professor
15. juli 2010 - 07:46 #2
umildbart giver det ingen mening for det er jo også en YouTube video så hvis alle dine opdateringer er ok
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 08:05 #3
Jeg køre med Windows Vista og IE8.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 08:34 #4
Og du har ikke en anden browser (Firefox) installeret som du ikke bruger længere?
Har du forsøgt at nulstille din IE8 til standardindstillinger?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2010 - 08:39 #5
måske mangler du et codecs på din pc
husk at afinstallere andre codecs eller hvis det du bruger er ældre - ikke lægge hen over

http://www.alt-til-windows.dk/?VistaCodecPackage/Multimedie/Programmer/201

m.v.h
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 09:25 #6
har nu forsøgt at nulstille indstillingerne og installere codecs hvorefter jeg genstartede, men desværre uden held
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2010 - 09:46 #7
kan ikke lige gennemskue den men du kunne så bruge vlc player der åbner ravl og krat i stedet for

http://www.videolan.org/vlc/

m.v.h
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 10:10 #8
det virkede heller ikke
Avatar billede ggxdg Nybegynder
15. juli 2010 - 10:13 #9
prøv at opdatere/geninstallere din flashplayer.
Jeg ved godt det måske er lidt redundant at sige når youtube virker, men prøv alligevel.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
15. juli 2010 - 10:14 #10
Ah... glem hvad jeg skrev... du skriver jo at det har du prøvet *suk*
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 13:26 #11
Er din computer fuldt opdateret, og henter dem automatisk?
Har du forsøgt en anden browser, om den vil afspille den?
Firefox måske.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 18:51 #12
Min pc er helt opdateret og henter dem automatisk.
Jeg prøvede i firefox og der virker filmen helt fint
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 21:01 #13
Der må være en fejl eller indstilling i IE8 der lige driller i dette tilfælde.
Hvor meget skal vi arbejde mere i det?
Vil du bruge Firefox til de film du ikke kan afspille i IE8, eller skal den følges helt til dørs.
Der er ingen der ved hvor meget der skal gøres før det kommer til at virke. Kan tænkes IE8 skal installeres om. Det kan måske også gribe ind i styresystemet?
Hvad mener du?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. juli 2010 - 21:58 #14
Lad os ikke pille mere ved det. Jeg bruger bare FireFox til film. I har alle gjort et forsøg så synes i skal dele point. Bare læg et svar så giver jeg point
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 22:04 #15
Så lægger jeg svar (til deling med de andre)

Husk at vente med at acceptere til alle har svaret. Ellers skal jeg dele ud ved hjælp af et nyt spm senere, og det er ikke nødvendigt.
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2010 - 08:13 #16
ok
Avatar billede ggxdg Nybegynder
16. juli 2010 - 19:33 #17
Jeg behøver ingen point... jeg var ikke til megen hjælp.

Men hvordan opdaterede du flash?
Er det ikke 2 seperate systemer til IE og FF, i så fald, er det ikke muligt at den har valgt at opdatere FF's flash/shockwave?

Det er nok lige lidt at række efter strå, men jeg hader løse ender :P
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2010 - 20:34 #18
Ja når man har både Explorer og Firefox installeret går der kludder med flash. Har selv samme problem. Den vil ikke insatallere på den ene hvis den er installeret på den anden.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
17. juli 2010 - 00:38 #19
Da jeg havde installeret FF og åbnede siden kom den frem med at jeg skulle installere et flash plugin. og det installerede den uden problem.