Avatar billede plausten Juniormester
14. juli 2010 - 12:19 Der er 1 løsning

Open exchange til Linux

Hej Eksperter

Jeg vil have oprettet en exchange server på min nuværende virtuelle server (Linux ubuntu) min udbyder siger at jeg selv kan installere Open exchange, og jeg har søgt lidt på nettet og fundet et hav af versioner, og er meget i tvivl om, hvad der kan passe på min server.

jeg er ikke den store linux haj
men jeg har adgang til Plesk 8.3 og Virtuozzo

er der nogen der har noget erfaring med dette?

mvh PLausten
Avatar billede bmpi Nybegynder
15. juli 2010 - 14:26 #1
Hvis der er tvivl om, hvilken version som passer til din server, så burde din udbyder vel kunne hjælpe dig med at udpege den rette version?

Hvis det er Ubuntu 10.04 du benytter, er der en guide til Open Xchange her:

http://oxpedia.org/wiki/index.php?title=Open-Xchange_Installation_Guide_for_Ubuntu_10.04

Og hvis det ikke er Ubuntu 10.04, så er der andre guides her:

http://oxpedia.org/index.php?title=Main_Page_CE#quickinstall