Avatar billede Knhao Nybegynder
09. juli 2010 - 19:17 Der er 2 kommentarer

Facebook bugger

Hej..
Jeg har et problem med Facebook, som jeg håber i kan hjælpe mig med!
For ca. 4 dage siden begyndte facebook at bugge.
Jeg får ingen notifikationer når der sker ting, jeg modtager ikke beskeder, selvom de bliver sendt til mig.. Jeg modtager heller ikke invitationer til ting, selvom jeg er blevet inviteret. (Har set på en andens profil, hvordan jeg står som at jeg ikke har svaret endnu, selvom jeg aldrig har modtager invitationen på min egen profil).
Nogen, som ved hvordan jeg fikser det?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 19:56 #1
Jeg kan måske hjælpe dig, men jeg skriver desværre navnene på knapperne på engelsk, da jeg bruger Facebook på engelsk.

Prøv at se: Account (oppe i hjørnet) -> My Account (nr. 3 i dropdown menuen) -> Notifications (nr. 3 på den vandrette menu) og markér så hvad du vil have notifikationer om.
Avatar billede Knhao Nybegynder
09. juli 2010 - 20:02 #2
Desværre har jeg allerede prøvet det.
Det er heller ikke kun notifikationerne, men også selve meddelelserne og invitationerne, som jeg aldrig modtager, selvom de bliver sendt til mig. Kan slet ikke se dem, selvom jeg går ind i indbakke eller begivenheder. Det er meget mærkeligt :s

Men tak for forsøget.