Avatar billede fatal85 Nybegynder
08. juli 2010 - 19:16 Der er 9 kommentarer

erhvervs webhotel

Jeg er i gang med et hjemmesideprojekt, som kræver lidt mere end det sædvanlige webhotel til 10 kr. Det er derfor vigtigt med en høj oppetid, og korte svartider. Derudover er det krav at der kan køres med mysql og php.

Hvilke webhoteller vil i anbefale til de krav? Jeg har overvejet surftowns erhvervs webhotel. Er der nogen der har erfaringer med det selskab?
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. juli 2010 - 19:33 #1
Surftown er ikke nogen jeg vil anbefale.

Jeg kan dog anbefale dig at kigge på megahost.dk eller iwebhotel.dk, hvor jeg har oplevet utrolig korte svar og deres chat support kan ofte svare på det meste med det samme.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juli 2010 - 21:06 #2
Uden at have personlig erfaring, er der mange der peger på scannet.dk, når man skal have noget ud over det sædvanlige. Priserne er også lidt ud over det sædvanlige ;)
Avatar billede fatal85 Nybegynder
08. juli 2010 - 23:56 #3
Bardil: Hvad er der galt med surftown, siden du ikke kan anbefale dem? Det er som sagt deres erhvervswebhotel, jeg overvejer. Og tak for forslagene :)

erikjakobsen: Tak for forslaget :) Umiddelbart har jeg dog ikke noget imod at betale 100-200 om måneden hvis det er det værd.
Avatar billede The_Buzz Novice
09. juli 2010 - 07:52 #4
Tip:
Lad være med at benytte Mira Internet A/S (Under konkurs)..
Lad være med at benytte One.com

Brug istedet www.wannafind.dk - der har jeg udelukkende gode erfaringer.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:24 #5
Tak for inputtet

Tak for inputtet, har dog lige et sidste spørgsmål.
Vil det være problematisk at vælge en udbyder der ligger i usa, når man hovedsagligt henvender sig til danske brugere, eller er dette lige meget?
Avatar billede fatal85 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:24 #6
webhotellet jeg overvejer er Media temple
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2010 - 20:26 #7
Det tager lidt længere tid at hente siderne fra USA, når man sidder i Danmark. Lysets hastighed kan man ikke gøre noget ved.

Om det generer dine besøgende, kan du bedst afgøre.

Søgemaskiner (Google) kigger lidt på hvor serveren er anbragt og hvor lang tid, det tager at hente en side. Det betyder nok ikke så meget for placeringen i søgeresultaterne, men det bliver altså en lille smule bedre hvis serveren for et .dk-site, hvis webserveren er i Danmark på en hurtig forbindelse. Jeg kan ikke sætte tal på.
Avatar billede The_Buzz Novice
18. juli 2010 - 20:48 #8
Støtter helt op bag Erik her. En dansk side der henvender sig til danskere skal altså være placeret geografisk i Danmark for at forbedre svartiderne.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
31. juli 2010 - 19:59 #9