Avatar billede lsskaarup Nybegynder
08. juli 2010 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 2007 viser ikke nye mails, men registerer dem godt nok

Har så fået et lidt mærkeligt problem, på en ny Windows 7 maskine jeg lige har sat op.

Når jeg laver en pop3-profil i Outlook 2007, hvor datafilen ligger lokalt, så ser jeg de nye mails.

Men hvis jeg laver profilen sådan at den skal bruge en datafilen der ligger på et netværksdrev, så kan jeg ikke se de nye mails nogle steder.

Outlook registerer dem godt nok, idet jeg kan høre det klassiske ding, men jeg kan ikke finde dem under Indbakke eller andre steder.

Jeg har enkelte gange præsteret at få åbnet de nye mails, men jeg har ikke kunnet finde ud af hvor de ligger.

Er der nogle som har oplevet samme problem, eller som keder en løsning.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
08. juli 2010 - 16:43 #1
Det er som om der ligger 2 indbakker, for nu har jeg kun datafilen inde fra netværksdrevet, men når jeg lukker outlook op, så starter den i en indbakke, hvor de nye mails ligger. Skifter jeg så til indbakken ude i oversigten, så kan jeg ikke længere se de nye mails, og kan kun finde dem igen ved at genstarte outlook
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
08. juli 2010 - 16:49 #2
Aha, så fandt jeg selv en løsning, ved dog ikke helt hvad der var galt...

Jeg lagde mærke til, at i e-mail-konti opsætningen kunne skifte imellem hvilken mappe nye mails skulle leveres til. Den stod rigtigt nok, men jeg prøvede alligevel at gå ind og sætte den til den aktuelle indbakke, og så hjælp det.

Den må åbenbart have hængt i indbakken fra den lokale datafil, men unden at vise det i e-mail-konti opsætningen...