Avatar billede ravion Nybegynder
06. juli 2010 - 20:11 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ping i cs hopper rundt!

Jeg har et problem efter jeg har installeret windows 7 hopper min ping i cs rundt mellem 60-110. Dette har ikke været et problem før da jeg havde vista installeret med samme pc og samme internet (10/1) lige når jeg joiner en server er min ping 15 men efter få sek. begynder den at springe op. Nogen som kender til dette?
Avatar billede Selas Nybegynder
07. juli 2010 - 00:02 #1
Er det trådløst internet?
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 22:03 #2
det kan være det har noget med din forbindelse at gøre,
prøv dette link:  http://speedtest.net/  og tryk "Begin Test" så kan du se din ping.

- Daniel Stuhr
Avatar billede ravion Nybegynder
08. juli 2010 - 20:37 #3
Det er trådløst internet men har prøvet med kabel men med samme resultat.

Testen siger en ping på 26 så det er mere end fint. også der omkring den ligger i starten inden den hopper op.
Avatar billede Selas Nybegynder
08. juli 2010 - 22:53 #4
Hvis vi formoder at det er kommet efter at du installerede 7 efter hvad du skrev i #0, så vil jeg mene at det er noget malware af en type du har fået ind på din PC som ligger og misbruger dit internet, så jeg håber at du har en antivirus ellers kan jeg anbefale avast.

Jeg vil også anbefale malwarebytes og spybot til at fjerne normalt malware, nok i dette løsnignen til dit problem vil være da det ikke ser ud til at være hardware prooblem.

ccleaner er også godt til at rense ud i registrerings databasen.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 09:55 #5
Her kan du finde Avast free Antivirus

http://www.avast.com/en-eu/free-antivirus-download

Malwarebytes her:

http://malwarebytes.org/

og CCleaner her:

http://www.piriform.com/

Dem bruger jeg også selv..

- Daniel Stuhr
Avatar billede ravion Nybegynder
09. juli 2010 - 10:39 #6
Jeg bruger avast. altid det første jeg installere :) vil lige prøve at køre div. cleaners.
Har prøvet at hente en d/u meter for at se om mit internet bliver brugt gennem min pc men i skrivende stund står begge på 0,2 kbps.
Avatar billede ravion Nybegynder
09. juli 2010 - 13:40 #7
Så har jeg kørt begge test og der er ingen forandring desværre.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 14:03 #8
prøv at reinstallere Steam..

- Daniel Stuhr
Avatar billede ravion Nybegynder
09. juli 2010 - 14:14 #9
Har jeg prøvet et par gange senest her i morges :/. kan bare slet ikke se hvad det kan skyldes. måske graffikkort men så alligevel ikke. da jeg kørte vista havde jeg kun ca 90 fps nu har jeg 100 næsten hele tiden (er et onboard graffikkort)
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 15:47 #10
hvilket grafikkort har du da?

- Daniel Stuhr
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 15:49 #11
Husk du kan jo selv bestemme hvor højt din fps må gå op.
ved at skrive fps_max 101
eller hvor høj den nu skal være.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 15:50 #12
i console
Avatar billede ravion Nybegynder
09. juli 2010 - 15:50 #13
Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 16:57 #14
Okay, jeg spiller selv CS med Win 7 og har ingen problemer.
Avatar billede ravion Nybegynder
11. april 2011 - 10:06 #15
lukket