Avatar billede AllStarChick Nybegynder
05. juli 2010 - 23:03 Der er 6 kommentarer

Webcam virker ikke helt som det burde..

Heej :) Det kunne være mega fedt, hvis der var en ekspert der kunne hjælpe :D
Jeg har kigget efter lignende spørgsmål, men uden held..
Og så til sagen: alt på min computer har været slettet fordi den har været til reperation..
Jeg har så hentet alle mine programmer ned igen.
Når jeg så er på msn, vil min msn kun vise videosamtaler, ikke bare enkelt. Den siger jeg skal anskaffe mig et webcam, hvis jeg vil have et enkelt cam tændt. Og jeg har jo ligesom et cam, og den kan godt vise videosamtaler.
Kan det være mit cam der er noget i vejen med? :(
Håber i kunne forstå det, og at i kan hjælpe mig :D
06. juli 2010 - 06:22 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du mangler sansynligvis driversoftware til Webcam - og nok også andre elementer...

Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN

Fabrikat, type, model, ... på din PC ?
Avatar billede AllStarChick Nybegynder
06. juli 2010 - 16:09 #2
Mange tak :)

Det er vista. Og har hentet en driver der passer til min computer, men det er som om den ikke heeelt virker.

Min computer er en HP Pavilion dv6-1125eo ..

Hvordan skal jeg tjekke min Enhedshåndtering?
06. juli 2010 - 18:54 #3
Avatar billede AllStarChick Nybegynder
06. juli 2010 - 21:14 #4
Det er derinde jeg har hentet den driver jeg har, men den virker stadig ikke :(
06. juli 2010 - 21:24 #5
Hmmm... andre i denne tråd ?
Avatar billede AllStarChick Nybegynder
06. juli 2010 - 21:45 #6
Det er faktisk kun på msn det ikke virker.
På Skype virker det i hvert fald helt fint..