Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 17:35 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hej allesammen spørgsmål

Hej er det nogen der ved hvordan giver mere hulommelse ram til grafik kortet på en medion akoya e7214 md 98360..?? Håber på svar..
05. juli 2010 - 17:43 #1
Du har vist stadig ikke helt forstået det ?
? Point ude: 150 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Lasse_Nielsen - Følg op på dine gamle spørgsmål!

Og ikke specielt sigende overskrift ???

http://www.eksperten.dk/faq
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-7
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
...
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 17:47 #2
nej men har i tænkt jer at hjælpe mig eller hva
..??????????????????????
Avatar billede frem-ad Professor
05. juli 2010 - 17:54 #3
En anden gang så skriv til overskrift hvad det handler om eks. ''hulommelse ram til grafik kortet'' istedet for '' Hej allesammen....'' så er vi fri for at gå ind og se hvad du har skrevet og så se at det er noget man alligevel ikke kan hjælpe med.
Avatar billede Vandreren Novice
05. juli 2010 - 18:23 #4
"en medion akoya e7214 md 98360" - er det den nye pc med kriminelt indhold?

jeg har købt en ny computer hvor der ligger ting som ikk er godt

http://www.eksperten.dk/spm/908950#reply_7586678
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 18:43 #5
Nej! Jeg vil i hvert fald ikke hjælpe dig så længe du har så mange gamle åbne spørgsmål...

\Dan
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 20:19 #6
Jamen ved i hvordan man tildeler mere ram til grafikkortet..??
05. juli 2010 - 20:32 #7
#1 + #5 !!!

PS: DU skal ikke selv lægge [svar] - er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede Vandreren Novice
05. juli 2010 - 20:45 #8
Ja, vi ved hvordan man tildeler mere eller mindre RAM til grafikkortet. Vi er jo eksperter. ;)
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 21:01 #9
Vil du være sød at fortælle mig det please jeg skal nok blive bedre til at skrive og svare.
05. juli 2010 - 21:06 #10
Gentager:
#7
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 21:15 #11
jeg forstår ikk jeg stilte et spørgsmål..?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 21:28 #12
Det er fint nok du siger du fremadrettet vil forbedre dig... Men det er jo ikke dig der skal ligge svarene, det er dem som hjælper dig der skal det - så jeg håber ikke du selv vil stjæle point fremover ved at "blive bedre til at svare" som du siger...

Og jeg forstår heller ikke hvorfor du stiller et spørgsmål herinde - når du i dine andre tråde viser en ret stor utaknemlighed ved ikke at lukke dem...

Nok er nok - på et eller andet tidspunkt, hvis du forstår...

\Dan
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 21:33 #13
jamen hvordan lukker jeg dem. jeg vil bare ha et svar nu. på hvordan man tildeler mere ram til grafikkort.. håber i forstår..??
05. juli 2010 - 21:42 #14
Sidste gang:

DU skal ikke selv lægge [svar] - er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
I 'tråd' oversigten virker det så som om spørgsmålet ER besvaret, og så går 'folk' ikke ind i tråden...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
05. juli 2010 - 21:56 #15
jamen der var en der sagde at i vidste hvordan man tildeler mere ram til grafikkortet..
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 22:50 #16
I de tråde hvor du har fået hjælp af en anden, skal du bede den person om at lægge et svar, og så skal du acceptere svaret bagefter, og så får den person som svarede pointene.
I de tråde du har startet hvor der ikke er nogen som har skrevet til kan du lukke spørgsmålet igen ved selv at lægge et svar, og så acceptere det...

Du kan i øvrigt læse meget mere om dette emne her: http://www.eksperten.dk/faq

\Dan
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. juli 2010 - 20:41 #17
KUNNE I SVARE PÅ DET SPØRGSMÅL ELLER HVA..??
06. juli 2010 - 20:58 #18
#1 + #5 + #16

(Jeg hopper af her...)
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2010 - 21:33 #19
Jeg hopper også af her... Jeg vil ikke hjælpe dig når du ikke overholder spillereglerne herinde! De spilleregler stort set alle andre overholder...

Og ja! Ellers så kunne jeg sagtens svare på dit spørgsmål, men det vælger jeg hermed IKKE at gøre.

\Dan
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
07. juli 2010 - 12:32 #20
SÅ HJÆLP MIG DOG FOR HEVED DET ER ET SIMPELT SPØRGSMÅL.. VÅGN DOG OP..
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2010 - 12:40 #21
Lasse_Nielsen >> Den tone hjælper ikke noget.
Du har nu mange gange fået at vide hvad der hjælper.
Giv feedback/afslut gamle spørgsmål, så skal du nok få hjælp.

Hvorfor skulle folk bruge deres fritid på at hjælpe dig, når du ikke vender tilbage i dine gamle spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Lasse_Nielsen
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
07. juli 2010 - 15:30 #22
JAMEN HVORDAN SLETTER JEG GAMLE SPØRGSMÅL SÅ KUN DEN HER EKSISTRER..??
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 20:29 #23
Du går ind og finder alle de spørgsmål du selv har lavet også tildeler du point til alle dem der har hjulpet dig.

- Daniel Stuhr
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2010 - 21:16 #24
Som sagt, du skal ikke slette, du skal give feedback/afslutte gamle spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
10. juli 2010 - 22:45 #25
Jeg har svaret på en af mine gamle spørgsmål. Jeg kan ikk finde ud af mere så håber i vil hjælpe mig til at give grafik kortet mere ram på en medion akoya md98360. Please.
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
16. januar 2012 - 01:11 #26
ja