Avatar billede madsmoller Nybegynder
04. juli 2010 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive playlist fra windows media player

Hej.

Er der nogen, der ved, om det er muligt at udskrive en playlist fra windows media player? Jeg har brugt et stykke tid på at finde de bedste numre fra min samling og lave en playlist ud af det, og det ville være rart lige at have på papir, hvis nu computeren gik ned på et tidspunkt.

Jeg kan ikke copy/paste listen ind i Word, og kan heller ikke se andre muligheder i media player for at få oplysningerne over i et dokument.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juli 2010 - 10:51 #1
gem liste som .m3u fil - den kan du umiddelbart læse i fx notepad.
Avatar billede madsmoller Nybegynder
04. juli 2010 - 11:16 #2
Det virkede fint. Mange tak!

Skriv et svar, hvis du vil ha' points.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juli 2010 - 15:19 #3
bare luk...
Avatar billede madsmoller Nybegynder
04. juli 2010 - 18:01 #4
.