Avatar billede danielsvane Nybegynder
02. juli 2010 - 22:03 Der er 1 kommentar

Netværks-problemer og bittorrent

Hej eksperter

I et stykke tid har der været problemer med at forbinde til trådløse netværk fra min Windows 7 bærbare. Jeg kan sagtens se omkringliggende netværk, men den fejler når jeg prøver at forbinde. Både min telefon og min Vista computer kan forbinde til præcis de samme netværk hvor den anden fejler.

Et andet problem, som jeg ikke ved om er relateret, er at når jeg prøver at bruge bittorrent, kan den ikke forbinde til nogle peers, og tvinger Pidgin til at logge af.

Som sagt kører jeg Windows 7 64-bit. Har for nyligt installeret VMWare og VirtualBox, der har tilføjet en masse virtuelt netværks-hardware. Ved ikke om det har nogen betydning.
Avatar billede Selas Nybegynder
09. juli 2010 - 16:39 #1
Nææ VMware og Virtualbox burde være ligegyldige i dette øjemed.

Vil anbefale at du starter med at geninstallerer/opdaterer din trådløs netværksdriver.