Avatar billede kahzs Nybegynder
02. juli 2010 - 21:29 Der er 1 kommentar

Netoptia trådløs router 3347 - bliver smidt af konstant

Jeg har problemer med min pc, der lader til at have problemer med at kommunikere med min trådløse router, en Netoptia 3347.

I starten virkede forbindelsen uden problemer. Nu er jeg begyndt at blive smidt af konstant. TDC kan ikke se, at der er problemer med forbindelsen. Endvidere har jeg været på nettet via forbindelsen med min arbejdspc, mens pc'en, der er problemer med, ikke kunne komme på nettet.

Hvad kan problemet være, og hvordan løses det?

Mvh.

Rasmus
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
19. august 2010 - 12:53 #1
hvis kun 1 pc har problemer, så måske et driver spørgsmål på den pc der har problemer. Det kan være en fordel nogle gange, at gå direkte til den producent af det trådløse netkort og finde den nyeste driver på deres hjemmeside.

Hvis alle har problemer, så kan et kanal skifte på det trådløse være løsningen. Det kan også være løsningen, hvis du kun har problemer med 1 af pc'erne, men denne fx. står i et andet rum!
Der kan godt være forstyrrelser på en kanal i en ende af huset og ikke den anden ende! (teoretisk)
Der kan du evt. ringe til TDC Erhvervssupport på 80808090 og bede om hjælpe, til at scanne for den rigtige kanal at placere det trådløse på og så vil de rette det til i routeren, når kanalen er fundet! (Den tilretning er gratis)