Avatar billede ravion Nybegynder
26. juni 2010 - 13:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til lenovo r61

Hej nogle der kan hjælpe mig med valg af display driver til en lenovo R61 7733?
Jeg har på denne side
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-67856.html
fundet nogle er dog i tvivl om hvilken og om der findes andre bedrer drivere til denne.
det er en Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family
håber dette er info nok ellers skal i bare spørge.
26. juni 2010 - 13:29 #1
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

?  Point ude: 560 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ravion (Dem der ikke er grønne) Har du stadig problem med disse gamle spørgsmål, siden de stadig 'hænger' ?
Avatar billede ravion Nybegynder
26. juni 2010 - 13:33 #2
Hov glemte at sige det er win7.
De der point forstår jeg ikke har tit undret mig over det kan ikke få dem væk :/
Avatar billede ravion Nybegynder
26. juni 2010 - 13:37 #3
Hvordan får jeg de gamle spørgsmål væk hvori der ikke er givet svar?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2010 - 13:39 #4
de er special-tilpassede til maskinen - hvorfor skulle en generel driver til intel klare sig bedre?
Avatar billede ravion Nybegynder
26. juni 2010 - 13:42 #5
Det ved jeg ikke kunne bare være der var nogle som havde gode erfaringer eller kunne sige hvilken de mener er bedst :)
26. juni 2010 - 13:51 #6
100% de driverpakker fra Leverandøren - som du ER på vej til...

---

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 - og fremefter...
Avatar billede ravion Nybegynder
26. juni 2010 - 14:05 #7
Lige en sidste ting er denne så ikke den som skal vælges?
Jeg kører jo win 7 men ingen af dem er decideret til det.
Når jeg læser synes jeg den til winxp, 2000 passer bedst. men min logik siger mig jeg skal vælge den til vista da det er tættest på win7.

Husk at afgive svar
Avatar billede ravion Nybegynder
27. juni 2010 - 19:58 #8
Intet svar