Avatar billede skovjuul Nybegynder
23. juni 2010 - 13:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Begynderprojekt eller....? (Vis fan-speed og ændre på hastigheden)

Hola

Jeg har tygget mig i gennem en indledende tutorial ang. C# og nu ville jeg lige lave et miniprojekt for at se om jeg havde forstået noget af det :)

Jeg tænkte på om det hører under begynder eller avanceret at finde ud af hvor hurtigt ens cpu-blæser kører og evt. kontrollere hastigheden på den samt cpu-temperatur?
Er der evt. et par gode ressourcer et sted på nettet jeg kan rette min opmærksomhed mod?

Alternativt er en mp3-afspiller eller et bibliotekssystem vel også meget gode projekter at få lært objektorienteret C# på?

Jeg har i forvejen programmeret C++ og Delphi så det er mere for at få den nye syntaks og klasse-struktur på :)

Tak for hjælpen
Jesper
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2010 - 15:30 #2
Hvis du stadig er begynder vil jeg fraraade at starte med noget HW interface.

En god klassiske lille kartoteks applikation med lidt GUI og lidt database er derimod guf.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
24. juni 2010 - 17:54 #3
Hej

Tak for svarene begge to. Tror jeg kaster mig over et eller andet kartoteks-halløj og en db til at starte med, det er nok det bedste udgangspunkt.

Smid et svar begge to.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2010 - 18:21 #4
svar
Avatar billede skovjuul Nybegynder
29. juni 2010 - 14:57 #5
Madand, vil du ha' point? Venter lige et døgns tid mere Arne, så smider jeg point afsted.