Avatar billede illisher Praktikant
21. juni 2010 - 16:12 Der er 3 kommentarer

Script/program til at clickke på udvalgte kordinater/punkter

Jeg leder efter et script eller program der kan klikke på 16 forskellige punkter på min skærm hele tiden. Og den skal kunne køre i loops.

Jeg har prøvet ghost mouse 2,0, hvor man optager handlingen og afspilder den. men selvom jeg afspiller den i den hurtigste er det ikke godt nok.

så er der ikke en der kan lave et script hvor jeg selv indtaster de forskellige punkter, også den spammer de punkter med musse klik. Eller findes der et program der kan opfylde mine behov. :)
Avatar billede illisher Praktikant
21. juni 2010 - 17:01 #1
har fundet et program hvor jeg kan skrive scripts i. men det er bare alt andet end min stærke side. kunne få den til at klikke på div. positioner..  men den skal jo også kunne loope, og afbrydes når den er igang..
Avatar billede ggxdg Nybegynder
21. juni 2010 - 17:26 #2
Hvad er det du skal klikke på?
Avatar billede illisher Praktikant
21. juni 2010 - 17:47 #3
det er bare en knap i en browser. Så alt den skal kunne er at klikke på; punkt 1, punkt 2 punkt 3 ect ect.  også loope når den er færdig.

Skal helst også kunne pauses/avsluttes når man ønsker det.  Kan dette gøres med et script eller skal man have fat i et makro program som ghost mouse 2 eller hva?