Avatar billede per2edb Praktikant
19. juni 2010 - 14:32 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Fejl i explorer 8

Jeg har Vista ultimate 64 bit
Explorer 8 har af x årsager fået en fejl så programmer med script samt mange andre programmer ikke kan køres.
Jeg har selvfølgelig nulstillet under avanceret men det hjælper ikke.
Så ville jeg prøve at reparere med original disketten men der kommer jeg til at så vil alle data og programmer slættes??? Det kan jeg ikke tillade.
Hvad kan jeg gøre
19. juni 2010 - 19:10 #1
Forsigtig bemærkning: Point ude: 2.100 ? Du bør/skal følge op på dine tidligere gamle spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/per2edb (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

SÅ vender jeg/vi tilbage til dig...
Avatar billede per2edb Praktikant
19. juni 2010 - 20:17 #2
Hvad skal jeg gøre ved dem der ikke er grønne
19. juni 2010 - 20:35 #3
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juni 2010 - 07:50 #4
Alle dem som er ældre end 2 mdr og ikke er grønne, bør du gå ind og lukke ved, at lægge et svar og acceptere hvis der ikke er noget du kan give hjælperen point for, du kan bare genstille de spørgsmål som du stadig venter hjælp til, så kommer det ud til friske øjne.
En oplysning! Det er dig der skal bede hjælperen om at lægge et svar hvis du har fået noget som løser dit problem.
Avatar billede per2edb Praktikant
20. juni 2010 - 12:59 #5
Tak Silbidor - God forklaring

Venligst besvar nu hvordan explorer 8 kan genindlægges
Avatar billede per2edb Praktikant
20. juni 2010 - 13:32 #6
Jeg kan supplere med:
1) jeg har via originaldisketten kørt en reperation. Svar der var ingen fejl?
2) Jeg har prøvet at downlode Explorer 8 fra Internettet - men der hvor jeg skal vælge operativsysten er fæltet tomt ?
Avatar billede per2edb Praktikant
20. juni 2010 - 13:38 #7
Herudover når jeg i internet explorer vælger "om internet explorer 8" så er version og produkt_Id tomme ????????
Jeg har selvfælgelig Vista originaldiskette med produkt Key
(Jeg føler mig som en tyv der har betalt mange tusinde og blevet snydt af microsoft)
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2010 - 07:19 #8
Prøv om det her virker.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2010 - 07:32 #9
Virker det ikke så skal du afinstallere ie8, samt gå i kør og søg på ie8 og slet det som bliver fundet, genstart komputeren og kør en tur med CCleaner både renser og registrer og lad den slette det den finder, du kan hente CCleaner her.
http://www.ccleaner.com/

og IE8 her.
http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx
Husk at vælge Dansk til begge download.
21. juni 2010 - 14:07 #10
PS:
#8 virker ikke under Vista !!!
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2010 - 06:58 #11
Jeg skriver i #9 gå i kør, jeg mener gå i søg, søg på alle filer og mapper.

larry det kunne jo være at de havde fået programmet til at virke i Vista.
Avatar billede per2edb Praktikant
22. juni 2010 - 14:02 #12
Jeg er kommet i ALVORLIGE problemer. jeg er nu virkelig bekymret.
Jeg frygtede man ikke sådan bare kunne slette filer - RIGTIGT det kunne jeg ikke. Halvdelen ligger stadig tilbage i mappen Internet explorer. Jeg har kørt ccliner.
Jeg prøvede at downlode ny explorer8 men den spørger om jeg vil gemme en binær fil??????
JEG ER NU DYBT BEKYMRET
Avatar billede per2edb Praktikant
22. juni 2010 - 14:11 #13
Jeg glemte:
Når jeg downloder denne fil og kører den så får jeg beskeden den ikke kan installeres da jeg har en nyere version? (Men alt i mappen er jo heller ikke slættet)
22. juni 2010 - 19:12 #14
Du kommer en del del på 'spanden' med manuelt bare slette indholdet i
C:\Program Files\Internet Explorer\
Systemet ved jo IKKE at disse mangler, og så brokker/brækker den sig bare endnu mere !!!

---

Forslag: Systemgendannelse et pænt stykke tilbage...
Avatar billede per2edb Praktikant
22. juni 2010 - 19:38 #15
Jamen det var jo det i skrev jeg skulle gøre!
Hvordan afinstallerer man explorer? Den kan jo ikke ses i "Fjern et program"
22. juni 2010 - 20:04 #16
Forslag: Systemgendannelse et pænt stykke tilbage...
Avatar billede per2edb Praktikant
22. juni 2010 - 20:21 #17
Jeg kan kun gendanne 3 dage tilbage. Nu er det slættede på plads igen.
Nu er jeg lige så vidt som da jeg stillede spørgsmålet allerførst.
Hvordan får jeg en "Frisk" explorer installeret????????
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juni 2010 - 07:18 #18
Jeg har i XP afinstalleret IE8, da den var væk, så var det IE7 jeg havde i stedet, men kan ikke gøre det nu, tror at det er noget med opdateringer der er skyld i det.
Prøv at installer IE9 og se om det løser problemet husk at vælge land hvis det er muligt.
http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://en.softonic.com/s/internet-explorer-9-vista&ei=jpghTKbMMIii0gTnqcHfDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CC4Q7gEwAg&prev=/search%3Fq%3Die9%2Bdownload%2Bvista%26hl%3Dda
Avatar billede per2edb Praktikant
02. september 2010 - 08:26 #21
Virker ikke