Avatar billede lunddata Nybegynder
19. juni 2010 - 07:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kommandolinje mangler

Jeg har brug for at excels kommandolinje kommer frem når jeg fra internettet åbner xls-filer. På andre computere end lige min egen kommer kommandolinjerne fint frem. Hvor er det lige jeg ændrer indstillingerne på min computer?
Avatar billede OptagTyven Nybegynder
19. juni 2010 - 11:18 #1
Den nemme - hvis den bare har tabt indstillingen:

Find et excel dokument - højreklik - Åben med - vælg Microsoft Excel
Sæt flueben i Brug altid dette program.
Og wupti.

MVH

Morten.
Avatar billede lunddata Nybegynder
19. juni 2010 - 23:55 #2
Beklager, det virker bare ikke hos mig!
Avatar billede lunddata Nybegynder
20. juni 2010 - 00:02 #3
Filen åbnes jo godt nok. Problemet er, at jeg ikke har udskriftmulgheden for eksempelvis FILER>UDSKRIV i http://sysform.dk/xls/Ur.xls
Avatar billede lunddata Nybegynder
20. juni 2010 - 00:04 #4
Kommandolinjerne er altid til stede på min computer hvis jeg åbner en gemt xls-fil gemt på min egen computer, men altså ikke hvis jeg åbner fra internettet
Avatar billede lunddata Nybegynder
20. juni 2010 - 08:23 #5
Fandt selv løsningen som var at jeg skulle aktivere TOOLS>TOOLBARS>MENU BAR