Avatar billede plausten Juniormester
15. juni 2010 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 kan ikke åbne

Hej

Jeg har Outlook 2007, det har kørt ganske glimrende i et par måneder på windows 7 64bit. lige pludselig i dag kan den ikke åbne, den kommer og siger

"Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes"

Hvad kan jeg lige gøre der?har prøvet at genstarte mm. men ingen ting hjælper.
nogen der kender en løsning på problemet?

mvh Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 18:06 #1
http://www.eksperten.dk/spm/899789

Start -> Kør -> Skriv "outlook.exe /resetnavpane"
Avatar billede plausten Juniormester
15. juni 2010 - 18:10 #2
Det har jeg lige prøvet, den siger:

"Windows kan ikke finde outlook.exe/resetnavpane. kontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen."
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 18:11 #3
Du har glemt mellemrum mellem exe og /
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 18:11 #4
Det skal stå helt nøjagtig, ellers fatter Windows ikke hvad du mener.  :-)
Avatar billede plausten Juniormester
15. juni 2010 - 18:14 #5
Super det virker, mange tak for det, men ved du hvad der var gået galt, og hvad gør den komando?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 18:21 #6
Velbekomme, /resetnavpane gør følgende:
Clears and regenerates the Navigation Pane for the current profile