Avatar billede den33 Nybegynder
14. juni 2010 - 11:38 Der er 1 løsning

Skal ha hjælp til en lille batch

Det dreje sig om denne tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/911350

Jeg skal ha smidt
system.adm
inetres.adm
conf.adm
ind i windows\system32\GroupPolicy\Adm

I 60 maskiner.

Og ha lavet om i gpedit så at
Windows komponenter - Internet Explorer - Slå anmodningen om automatisk genoprettelse efter nedbrud fra. Kommer i "Aktiv".

Jeg har intet forstand på at programmere men kunne forstille mig at man kunne lave en batch fil der hurtig kunne ordne det.
Så jeg bare kan gå rundt med min usb stick og aktiver det batch.

Burde måske lige sige at der er 2 profiler på maskinerne en default og en administrator. Det skal selvfølgelige sættes ind på administrators profil.
Avatar billede den33 Nybegynder
06. juli 2010 - 20:28 #1
lukket