Avatar billede DePlex Nybegynder
11. juni 2010 - 20:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forind tagwall med loginsystem?

Kan man forbinde en tagwall eller et forum med et loginsystem? Altså sådan at ens brugernavn bliver vist når man skrive i den. Hvis man kan vil jeg gerne have hjælp til at gøre det.
Avatar billede DePlex Nybegynder
11. juni 2010 - 20:48 #1
Over skriften skulle være "Forbind tagwall med loginsystem"
Avatar billede kentora Nybegynder
11. juni 2010 - 21:34 #2
Ja, det kan det. Jeg vil foreslå dig at bruge sessions.

Du skal bare lave en form og tjekke data, hvis det passer med en bruger, sæt en session, f.eks kaldet user til brugernavnet. Så laver du bare en normal tagwall, men i stedet for et felt til brugernavn bruger du bare sessionen :)

Mere om sessions:
http://w3schools.com/php/php_sessions.asp

Spørgsmålet burde forresten ligge i PHP eller ASP :)
Avatar billede DePlex Nybegynder
11. juni 2010 - 21:50 #3
Jeg har selv fået lavet en løsning