Avatar billede mbl Novice
07. juni 2010 - 23:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre data i en formular via forespørgelse

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg ændre dat i en formular.

Jeg har en form "FM_Medlem_Status" den er bygget op på en forespørgelse "FS_Medlem_Status"

I denne form skal jeg via en Combo60 kunne vælge om et medlem er aktiv, passiv eller udmeldt. Disse har tallene 1,2,3

Denne Combo60 box retunere "tallet"

Mit problem ligge i at når jeg åbner formen kommer der ikke nogen værdier i mine felter. Heller ikke når jeg har valgt et et tal i min Combo60.

Jeg har i min forespørgelse indsat følgende.
[Forms]![FM_Medlem_Aktive]![Combo60] i feltet "Medlem_Status_ID"

Hvis jeg kører forespørgelsen manuelt spørger den efter et parameter og når jeg så indtaster et "1" tal så kommer der data i forspørgelsen.

Hvad er det jeg gør forkert???
Avatar billede mbl Novice
07. juni 2010 - 23:45 #1
Fandt en løsning

Private Sub Combo60_AfterUpdate()
Me.Requery
End Sub
Avatar billede mbl Novice
07. juni 2010 - 23:45 #2
Lukker spm.