Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 11:26 Der er 10 kommentarer

Fejlmeling i word

Når man seder og arbejder popper word op med fejlmeling.
Når jeg skriver en mail kommer den også, så sender jeg en fejl raport og der efter lukker den outlook ned, så kan jeg starte med at skrive mailen forfra, jeg køre xp.office 2003 hvad gør jeg. Mvh Hans.
07. juni 2010 - 11:52 #1
Velkommen til E. ...

Lidt mere info: Hvad skriver den i "Fejlmeldning" ?

PS: Har du fuld Windows/OfficeUpdate ?

--

PS[2]: Den form for "fejl rapport" ender bare i den magiske cylinder = skraldespanden. Så det tror jeg ikke du får meget ud af ...
Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 13:03 #2
Den skriver word har fundet en fejl og afslutes. vi beklager ulejligheden. windows og office skulle være opdateret og har sp3.
Prøvede at tage en prt scr lavede det til en jpeg men kan ikke ved håfte den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. juni 2010 - 13:08 #3
her kan du uploade
http://profile.imageshack.us/?no_multi=1
sæt din skive med office pakken i og lad den reparere når muligheden kommer.
Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 13:19 #4
Det med skiven har jeg prøvet
Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 13:26 #5
Har uploadet
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 16:19 #6
Så mangler vi bare lige et link til billedet du har uploadet. :-)
Avatar billede Vandreren Novice
07. juni 2010 - 16:29 #7
Måske kan Logbogen give et større indblik i fejlen?

At konsultere Logbogen (Event Viewer) i Windows.

1. Vælg kør (Windowstast + R).
2. Skriv eventvwr og tast [Enter].

Mere information: http://support.microsoft.com/kb/308427/da

PS. ang. fejlrapport.

"The error-reporting information enables Microsoft developers to identify the most serious bugs and resolve them first. So, if you submit your error reports, there's a better chance that the bug that caused your error will be fixed in the future."
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/support/error.mspx

Det betyder at en eventuel korrektion af fejlen har lange udsigter. Udbedring af bugs i XP og Office 2003 har næppe hverken første- eller tolvteprioritet hos M$, for nu at sige det på en diplomatisk måde.
Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 16:39 #8
Avatar billede bukh Nybegynder
07. juni 2010 - 16:48 #9
Hej vranderen er det den der heder program eller system
Avatar billede Vandreren Novice
07. juni 2010 - 16:54 #10
Fejlmeddelelsen kan være placeret i begge kategorier. Hold øje med tidspunktet for fejlen, så du kan finde de relevante fejlmeddelelser.