Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 00:24 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

adresse fra outlook 2003 til outlook Ekspress 6

Jeg syntes ikke jeg kan finde ud af at kopier adresse fra outlook 2003 til outlook ekspress  6
Det hele er på den samme pc
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
07. juni 2010 - 01:23 #1
Du skal gemme den kontaktperson i en v-card fil. Marker din kontaktperson... eksporter .... som v-card.... og derefter åbn ... ekpress..... import.... som v-card og vupti.... kontaktpersonen er flyttet over.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 01:53 #2
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 07:57 #3
Bimmmmer

Jeg får ikke mulighed for atw gemme i v-card
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 08:06 #4
Når jeg prøver at indlæse i Ekspress skriver den at jeg skal kontroller at jeg har oprettet en privatadressemappe i outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 10:12 #5
Har du læst mit link????
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 12:51 #6
JA vejmand men det skriver dette
Når jeg prøver at indlæse i Ekspress skriver den at jeg skal kontroller at jeg har oprettet en privatadressemappe i outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 13:01 #7
Har du tilføjet det private adressekartotek i Outlook, som der står i linket?
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 13:08 #8
hvad menes der med det ???

Tror det er der fejlen er
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 13:31 #9
Læs i linket, alt er beskrevet der......
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 16:06 #10
Det kan jeg ikke få til at virke...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 16:16 #11
Kan du evt. beskrive hvad du gør, og hvor det går galt.
Ellers bliver det jo rent gætteri fra vores side....
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 18:47 #12
Vi lukke nu...har opgivet.

Den skriver dette........

Når jeg prøver at indlæse i Ekspress skriver den at jeg skal kontroller at jeg har oprettet en privatadressemappe i outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 18:52 #13
Igen, har du tilføjet det private adressekartotek i Outlook, som der står i linket?
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 20:29 #14
jeg ved ikke hvad du mener med at tilføje det private adressekatotek
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 21:13 #15
Hvis der er noget i linket du ikke forstår, eller ikke kan gøre, er du nødt til at fortælle hvor det er.........
Jeg har jo ingen mulighed for at gætte det?
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA010920381030.aspx
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 21:35 #16
Helt ærlig....

JEg har spurt 3 gange nu hvad du mener med dette ????

Igen, har du tilføjet det private adressekartotek i Outlook, som der står i linket?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2010 - 23:13 #17
Jamen jamen, jeg mener jo kun det der står i linket?????
Har du gjort det, eller er det det du ikke kan????
Når du bliver ved med at spørge, så får jeg jo mistanke om at du ikke har gjort det, og hvis ikke, så: Hvorfor ikke?

I linket står:

Citat:
Tilføj det private adressekartotek i Outlook, hvis det ikke allerede findes der.

1) Klik på E-mail-konti i menuen Funktioner i Outlook.
2) Vælg Tilføj en ny adresseliste eller et nyt adressekartotek, og klik derefter på Næste.
3) Vælg Yderligere adressekartoteker, og klik derefter på Næste.
4) Vælg Privat adressekartotek, og klik derefter på Næste.
Bemærk!  Hvis du modtager meddelelsen Denne konto eller mappe findes allerede og kan ikke angives to gange, skal du klikke på OK, klikke på Annuller og derefter gå videre til trin 2.

5) Skriv et navn, du nemt kan sætte i forbindelse med det private adressekartotek, i boksen Navn. Du kan f.eks. kalde det Eksporterede Outlook-kontaktpersoner.
6) Vælg Efternavn (Nielsen, Søren) under Vis navne efter, og klik derefter på OK.
På denne måde arkiveres kontaktpersonerne på samme måde, som Outlook som standard viser kontaktpersoner.

7) Afslut og genstart Outlook.

Citat slut.

Og så er det jeg spørger: Har du gjort det, eller har du ikke?
Avatar billede lurup Ekspert
07. juni 2010 - 23:36 #18
Jeg kan ikke indlæse det i Ekspress...har gjort det der står..

Når jeg prøver at indlæse i Ekspress skriver den at jeg skal kontroller at jeg har oprettet en privatadressemappe i outlook

Vi lukker..........
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 00:04 #19
Normalt er det ikke noget problem.
Hvis Outlook er det foretrukne mailprogram, så vil outlook expres, når det bliver startet, spørge om det skal være det foretrukne mailprogram. Hertil svares ja, derefter oplyser outlook expres, at der findes mails og kontaktpersoner i et andet mailprogram, og spørger, om det skal importere disse til outlook expres.
Dette svares der bekræftende på, hvorefter outlook expres klarer resten.
Har du prøvet det?
/ptj_11
Avatar billede lurup Ekspert
08. juni 2010 - 00:09 #20
HAr lige prøvet...det spørger den ikke om

Vi lukker !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 00:29 #21
Åbn din outlook, gå i menupunktet "Funktioner/Indstillinger/Fanebladet "Andet"". Her sætter du et flueben i boksen ud for "Gør Outlook til standardprogram til e-mail.............".
Når dette flueben er sat, så vil/bør Outlook Express spørge, om det skal være/overtage rollen som standardprogram til e-mail, næste gang, du åbner den.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 00:33 #22
Har lige efterprøvet mit eget råd.
Det virker ikke mere. Det har det gjort tidligere.
Er du online, og vil du have remote hjælp her og nu?
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 00:49 #23
OK. Har lige leget lidt med dit problem.
Der er indbygget logik i problemet.
Det består i, at du kan ikke importere noget, da du sikkert ikke har oprettet en brugerprofil i outlook express.
Dette skal du gøre:
Åbn Ouutlook Express. Gå i "Filer/Identiteter/Tilføj ny identitet".
Opret en identitet, og svar nej eller ja til, at Outlook Express skal være dit foretrukne mailprogram.
Skriv hvad du vil have din konto til at hedde, og skriv det password, som også bruges i din Outlook opsætning.
Når dette er gjort, så tilbyder Outlook Express at importere din opsætning + dine mails og adressekartotek fra din Outlook konto.
Lad den gøre dette, og når den så er færdig med det, så er du kørende.
/ptj_11
Avatar billede lurup Ekspert
08. juni 2010 - 00:52 #24
1000 tak ptj 11..vil du svare ....

Der var problemet
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 07:24 #25
Velbekomme dig.
Husk at se lidt på dine gamle spørgsmål. Der mange åbne.
/ptj_11