Avatar billede stefanbunk Nybegynder
04. juni 2010 - 14:51 Der er 3 kommentarer

Sims 3 grafik fejl

Hej har et spørgsmål angående mit sims 3 spil, har haft det til af virke et utal af gange men efter jeg har haft den formateret, har jeg prøvet installere det igen også kommer fejlen når jeg prøver starte spillet :

Enhenden 0 kan ikke køre denne titel.
Dit grafikkort skal indstilles til applikationsstyret antialiasing
Undersøg venligst indstillingerne for dit grafikkort

Hvad gør jeg, har prøvet være i nvidia indstillingerne men vil ikke røre ved noget af det når jeg ikke aner hvad jeg skal rette?
04. juni 2010 - 15:04 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilket graffikkort ?

---

PS: Du bør (=skal) pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/stefanbunk
Ellers 'gider' folk ikke hjælpe dig en anden gang...
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
04. juni 2010 - 15:11 #2
Windows xp.

grafikkort GeForce 8600M GT : zepto 6625wd

har været inde og kontrollere om nogle har stillet samme spørsmål og synes ikke jeg kunne finde noget lign mit.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
04. juni 2010 - 15:52 #3
Ligemeget, har fundet ud af det selv.