Avatar billede simtja Nybegynder
01. juni 2010 - 12:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kalender crasher Outlook 2007

Hey eksperter

Jeg har fået et problem med min outlook (2007).
Når jeg klikker på kalender-fanen crasher skidtet. Outlook fryser, men jeg får ingen fejlmeddelelse?!

Alle de andre faner, kontaktpersoner, opgaver og post fungerer fint og åbner deres respektive "views".

Nogle ideer?

OBS. Jeg kører windows7 Ultimate 64bit
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
01. juni 2010 - 13:11 #1
Hej simtja

Lidt mere info tak :)

Er din office pakke fuldt opdateret?

Er din Email en Exchange Konto?

Deler du din kalender med nogen osv...

//
ZirexDK
Avatar billede simtja Nybegynder
01. juni 2010 - 13:24 #2
Går ud fra at den er opdateret, gør den ikke det automatisk gennem windows update?!

Det er ikke exchange og jeg deler ikke kalender med nogen. Den synkroniserer med en gmail-account....
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
01. juni 2010 - 14:04 #3
Hej simtja

Det er ikke altid at en pc automatisk opdatere officepakken, hvis det er en windows 7 maskine skal du aktivere microsoft update på den. :)

Men at den crasher er mig lidt en gåde..

Har du prøvet at køre Outlook 2007 i "Sikker tilstand"/"Safe Mode" ..

for at udelukke et tilføjelses program der driller :)

//
ZIrexDK
Avatar billede simtja Nybegynder
01. juni 2010 - 16:30 #4
MS update er aktiveret på den.

Kan jeg kører det i safe mode uden at kører selve windows i safe mode?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
02. juni 2010 - 08:54 #5
Hej simtja.

Du kan sagtens køre outlook i safemode :)

Hvis den er installeret med standard stien kan du køre dette i i cmd.

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\outlook.exe /safe

Du kan også gøre det ved at kopiere det ind i søgefeltet under start ;)

/
ZirexDK
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. juni 2010 - 22:06 #6
Det kan også gøres ved at holde shift-tasten nede, mens man klikker på ikonet.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. juni 2010 - 22:08 #7
Sorry.
Det var en fejl, den med shift-tasten. Den tast der skal bruges, er CTRL-tasten.
/ptj_11
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
03. juni 2010 - 08:30 #8
#7: Dejligt så lærte jeg også noget i dag :)
Kendte kun metoden med  /safe, Men ellers smart :)
Avatar billede simtja Nybegynder
27. juni 2010 - 22:17 #9
Det begyndte pludselig at virke igen af sig selv... stenet...