Avatar billede hanlasse Nybegynder
29. maj 2010 - 13:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HjemmeSide

Hej
Jeg spiller et spil der hedder 9Dragons. For at kunne spillet det spil skal jeg kunne oprette forbindelse til deres host server. Det kan jeg ikke. jeg kan heller ikke komme ind på deres hjemmeside http://9dragons.acclaim.com/, og det kan jeg heller ikke med de 3 andre computere (Har selv bærbar, og vi har en anden bærbar og en stationær) og ingen af dem kan komme ind på den hjemmeside. min far som køre over en arbejdsserver kan godt komme ind på den.

Vi har D-link router og fibernet.

håber der er nogle der kan hjælpe.

-Troels
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
30. maj 2010 - 13:35 #1
Men er det et lokalt installeret program som du starter på din computer, eller kører det via hjemmesiden?
Avatar billede hanlasse Nybegynder
12. juni 2010 - 00:29 #2
Det er oppe at køre nu ;) ved ikke hvad der var galt?